Hey there sugar baby, You taste just like glitter

Idag ä det ju Alla hjärtans dag, :D blir att åka till prinsen klockan ett, kommer hem runt sex tiden.. sedan så ska jag ängna resten av tiden till Robin.. Han har precis fått sin present, han blev glad.. =p det var en jätte söt påse och massa godis i den, hjärtklubbor, hjärtchoklad osv osv.


Igår somnade vi inte fören runt tolv halv ett, blev lite senare än jag tänkt mig, men jag hann iallafall klart med SO:n, känns asbra.. nu har jag fått en ny stor uppgift av Jennie, om palestina och israel, verkar inte alls roligt.. men jag tänkte ta och klä på mig nu och titta igenom det.




GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0