I like it just like that

jahapp :/ jag och micha hade tänkt gå på en mysig promenad med ilska och Lillan, så vi gick ner mot vattnet, och där finns en så stor och rolig snöhög som jag och ilska klättrade upp på, gick lite där och sedan fick jag för mig att de skulle ligga en död människa där så jag ville ner, så först ramlar jag på rumpan så ojojoj gick jag, så en bit innan nere så fick ja lite för mycket fart och väljer att hoppa, underlaget var inte det bästa så vristen min viker sig och jag blir liggandes och pipandes.. :/ shit va ont det gjorde, och hela vägen hem haltandes fick jag gå..


◄                   ◄               ◄                 ◄




Väl hemma kom jag hem och tittade in foten, kotknölen har svällt upp och fyfan va ont det gör, vi gick iväg 22:00, och 23:15 var vi hemma, jag fick gå väldigt sakta.. och nu bara ligger det och pumpar i foten min. Hoppas det är borta tills imorgon, vägrar ju att inte kunna rida, >.< då går jag och dränker mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0