I never wanted to hurt you

Nu är jag sjukt trött, så nu blir det läggdags för mig, måste börja gå till skolan oftare, har ju fått en jäkla varning om att dom drar bort mitt studiebidrag om de inte ändras, inte kul.. då kommer jag att.. ja :p jag vet inte vad.. Bli tokig -(are). För övrigt så avled min blomma inatt nångång, tydligen så tålde den inte kylan, tråkigt :/ ska ge den några dagar och se om den kan återupplivas, HOPPAS.. :) då lovar jag att aldrig mer frysa ihjäl en stackar blomma.


Imorgon så efter skolan ska jag åka ut till alnö och rida King, Blir nog en mysig tur i skogen, känner mig pyttelite sugen på att vara i paddan, men vi får se.. =)  kul ska det iallafall bli. Lilla mongohorsie. <3




Godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0