I think of why Iam alone

Jag är så sjukt nervös, imorgon får jag ett svar :D !!!! hoppas hoppas hoppas! jaja iallafall så vaknade jag imorse klockan tio, satt vid datorn lääänge och degade, sedan klockan halv ett tog jag och robin bussen ner till stan, jag åkte till prinsen och han och tränade. :) Saga har tydligen börjat att brunsta, så prinsen var helt tokig ^^ hade tänkt tömköra honom men ändrade mig snabbt så han var galen :p så de blev lite borstning och lite försökande om att lugna honom, sedan mockade jag osv och åkte hem. :)

Nu sitter jag hemma och har super tråkigt, robin jobbar så jag är all alone.. Boring... funderar på att gå ut och träna med ilska litegranna, är lite små sugen på det, för igår när jag impuls släppte henne lös gick det faktiskt kanon.. Sen nu har jag lagt ut två träns och mitt schabrak+luva på annons på hastannonser.se, så köööööp ;)  xoxo ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0