I'll play the one that's on his heart



♥ Hästlediga dagen: Gud vad den gjorde mycket, så otroligt skönt att slippa ha i tanken: nästa buss åker jag till stallet. Nästa vecka ska jag ta mig tid att ha en hästledig dag. :)


♥  Birsta dagen: Hade otroligt kul med sandra,
och en dag med mcdonalds blir väll aldrig dålig?


Vanessa: så otroligt härlig ponny i dressyren,
verkligen en toppen ponny, helt underbar.



 

Iv-Häst möten:  Hur jobbiga börjar dom inte bli? sitta hur länge som helst för att diskutera någonting som dom endå inte kan komma fram till en lösning.. SUCK


Willys påsar: Men seriöst, hur sexiga är dom? ^^

Alger: jag är otroligt less på att mitt akvarium är GRÖNT av algier, dom nya växterna var värdelösa, och två nya lampor hade inte skadat.

Mobilen: nu måste jag köpa en trasig mobil av kenth för att jag på nått sätt fått en spricka i den.. kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0