It will always be you and me

Idag är det inte vilken dag som helst, nej nej.. idag är det faktiskt 1095 dagar sedan som robin frågade mig på msn "Vill du vara tillsammans med mig :$?" Alltså.. 1095 dagar sedan som Robin blev min, och blev jag hans... under domhär åren har vi delat sorg, glädje, bråk, skratt, tårar, svek,  och framförallt KÄRLEK.. Vi har gått igenom så mycket, bra som dåligt, och jag hoppas verkligen att resten av våra liv tillsammans att det blir mer bra och mindre bråk. För du är den enda för mig, den finaste och bästa pojkvänen som någonsin kommer att existera, Och det bästa av allt, DU ÄR MIN!! <3


♥        ♥       ♥         ♥      ♥



Aldrig någonsin vill jag förlora dig min älskade lilla Pongo, du gör mitt liv så mycket bättre genom att du finns och stöttar mig igenom allt som är jobbigt.. Du är så otroligt betydelsefull i mitt liv hjärtat, Är evigt tacksam för allt stöd och kärlek du ger mig, även fast jag ibland inte ens förkänar det.. Du är min ögonsten, alltid gubben. <3





Så grattis till Robin som stått ut med mig i 3 år, och till oss för att vi firar det idag (;


ALWAYS AND FOREVER 2/2-06 (`v´)
Nathalie + Robin = Föralltid.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis!! :D

2009-02-02 @ 10:58:50
URL: http://mattssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0