Please don't stop the music

Har precis städat klart rummet, gud vad skönt.. trivs verkligen inte när det är stökigt.. tror ni herr robin har hjälpt till? ;) icke, haha.. han satt bara vid datorn medans jag slet, :p Nu tänkte jag gå och sminka mig lite lätt, äta och sedan klockan fem ska jag, robin och min ilska ta bussen till fagervik. ska sova där från torsdag-måndag :) kommer bli en aning rastlös tur jag har med mig min söta ilska iallafall...


Ska försöka plugga en massa när jag är där också. :) Har en stor uppsats om Hinduismen, och sen ska jag väll försöka mig på lite matte, men robin lär ju inte stå ut med det så det lär ju inte bli mycket gjort på den fronten, vi får se :) Datorn ska självfallet med, annars kommer jag dö därute, ^^ in tha woods..





På måndag ska jag äntligen åka ut till prinsen, <33 Usch min fot är så himla dum, klarar inte att åka till nån horsie med den, men den blir ialf bättre så över helgen är den bra, annars jävlar :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0