Talk dirty with me honey

SKITSNACK: Idag kom vi in på det heta ämnet i skolan, jag som tog upp det för jag pratar ganska mycket "skit" för vissa, men samtidigt är de sanningen... så? jaa.. det blev lite hett där ett tag.. 



Ett exempel: Jag ser en kille på stan som typ står och skriker " JAG HAR EN LITEN PENIS "... Då kommer jag gå (oftast till min trogna vän josefine) " haha josse, de va en helt störd kille på stan som stog och skrek att han hade en liten penis.. HAHA "  Och då undrar jag, är det skitsnack? Om jag går runt sedan och säger : " + att han hade skitfula byxor, :D omg" vart går gränsen lixsom? när blir det skitsnack? för mig blir det skitsnack om jag säger att han sa "Min snopp är skitstor" för då ljuger jag ju, det andra var ju sanning, och allt jag säger kan jag helhjärtat berätta för personen.. Borde jag få skuldkänslor för mitt elaka beteende? ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0