When you feel all alone

Inatt vaknade jag av att robin satt i hallen och spydde, mysigt 8-) Min lilla stackare har fått Vinterkräksjukan... så jag får väll acceptera att jag också kommer åka på det.. Hoppas inte.. saknar att rida ju :/ 5 dagar is enough. Så imorse blev det bara jag och ilska som gick ner till isen och lekte, blev 1½ timme idag också. Ilska blir aldrig trött, haha när vi skulle gå hem första gången så vägrade hon så hon fick stanna i 30 minuter till :p Sen efter en bit såkommer man till ett ställe och där på sidorna är det jätte djup snö, så jag kastade ner en pinne.. och efter for ilska, och ibland försvann hon så man såg henne inte i snön, haha :p jag skrattade så sjukt mycket, min vovve försvann. :D haha



När vi kom hem var ilska supertrött, hon tryckte i sig lite mat och sedan la hon sig och sov.. jag och robin satt oss i soffan och såg på "sveriges värsta bilförare" Sedan gick vi och la oss och sov till halv sex, då blev det att gå ut med ilska som rullade sig i bensin, >.< så nu är hon nyduschad och luktar gott ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0