Young people don't understand

Idag tog jag mig en liten sovmorgon, åkte till skolan 09:35 när jag kom dit var jag sur för jag hade inte fått i mig nån frukost, och så kunde ja inte sitta vid nån dator och få tag om information om Ghandi.. Så jaa.. så frågade jag om vi skulle träna idag, (vilket jag inte ville för jag har träningsvärk i ryggen och nacken) så svarar dom drygt " vi måste diskutera det" jag ba: ahaa ;S .. oså Gunilla ba: "Men nathalie nu tycker ja du är väldigt negativ." Jag ba: Men gnäll inte, ni har sagt att huvudsaken att jag är här, så håll tyst, och då ba fick ja en blick och valde att gå hem.. Damp lärare.



Åkte ner på stan och gick där med micha och mamma, köpte en tröja och nyckelring som det står nathalie på. Uscha har blivit värsta shoppaholic, kan inte låta bli att köpa massa som jag vill ha, :/ inte braaaa.. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0