A change of plans

Idag så gick ridningen över förväntingarna, king var duktig och vi tog en så otroligt härlig låååång snabb galopp på en väg :D gud va lycklig jag är över den nya snön, så härligt. Robin och ilska hakade också på, och robin fick rida en bit han också ;p det tror jag han tyckte var roligare än han vågar erkänna. :) he likes king..

Ilska tyckte iallafall att det var roligt blandat med lite skräck :p hennes fjanterier kring hästarna har fortfarande inte släppt helt, men ja :) det går iallafall frammåt, och det är huvudsaken. På bussen var hon så trött så hon låg ner på golvet och sov, min lilla rosa tjej :D


♠  ♠  ♠  ♠


Robin går mig så jävla mycket på nerverna när han hostar & hostar & hostar & hostar, jag blir så irreterad att jag får huvudvärk... : ( please someone kill me.. Oså igår åt han upp asmycket av mitt godis, och så jag ba : ^o) oså fick jag hans, men vet ni vad de första han gör när vi kommer hem? JOOO, ÄTER UPP CHOKLADEN SOM JAG NYSS FICK.. fattar mig inte på honom överhuvudtaget.


Nu blir det att se The hills.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0