Iam not your second choice

Idag så hade vi som vanligt hoppning på skolan, Det var travbommar, och sedan ett hinder, jag vet inte alls, men jag blev osäker.. eller nääe ;o det kändes bara inte bra... Det var bara jag, josse och hannah som red :p för gittan, dom andra var sjuuuka ; > Jennie fyller år på söndag, så vi firade henne idag med tårta och grejer, yummy. Och så fick hon en present, hon fick en timrå bebis tröja, och en nappflaska timrå :D haha sött. hon blev iallafall glad. Robin var med och filmade och fixade i stallet, Tack babe!

Sedan så tog vi bussen till stan och fick stå i kön på navet i 100 år ;o suger att man inte kan betala med pengar på bussen, men sedan tog vi iallafall bussen till Prinsen, haha vi klev av 3 busshållplatser för tidigt ;o fick gå en bra bit. Kom till stallet och tog in världens finaste prins, och satt på han nygrimman, borstade och sedan gick vi ut till paddan, robin fotade.. Vi gjorde Ökning/minskning :) Har sjukt dålig fantasi.. men det gick toppen bra.. Tog lite galopp också.. ;p Sedan gick vi in i stallet efter ca: 35-40 minuter.. efter jag stretcat honom så borstade robin honom medans jag mockade, han stog så stilla och fint, men sedan när jag la in hö, då blev de fart på han :D han började gnägga o grejer, haha så gullig :D Innan jag åkte släppte jag in honom i boxen =) han blev så glad.

När vi kom hem så det första kenth säger är att ilska tappat en framtand.. går och tittar och börjar tokgrina för hon såg ut som en gammal gubbe :/ men nu några timmar efter känns det inte lika jobbigt, fortfarande ledsen men det hjälper inte av att jag grinar. :( Usch, verkligen asjobbigt att det hände.. :/ min prinsessa.. men hon är fortfarande det vackraste jag vet.


Sen nu på kvällen har jag sett Let's dance, jag hejar heeeeeelt klart på Isabella (blondinbella) Löwengrip :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0