I'm your baby doll, And I get what I want!

Idag så vaknade jag inte av larmet som ringde klockan nio, tveksam om det ens ringde :p känns som att jag borde ha vaknat, men iallafall.. vaknade klockan elva, då tog jag mig själv i nackskinnet och klev upp, gjorde iordning mig lite och sedan gick till bussen, där satt carro för vi hade bestämmt att gå på birsta tillsammans idag, började med att jag gick och bytte tillbaka ilskas overall, sedan gick vi en massa på birsta, där hittade jag en grå tröja :) Sedan gick vi tillbaka till hööks, och jag hittade vantar och en pannborste =D sedan gick vi in på hööks, och där föll jag för ett påslakan, lila mönstrigt, super snyggt :D Efter 3 timmars gående omkring på birsta kände vi oss nöjda och åkte hem.

När jag kom hem drog jag med mig robin, ilska och lillan på hemköp och köpte mat. Efter maten blev jag sugen på att städa, så nu har jag städat och bytt sängkläder, så mysigt :D robin hjälpte till en massa att städa också, tack baby...Nu sitter jag här och funderar på vad jag vill hitta på imorgon. min tråkiga pojkvän vill väll bara sitta vid datorn, jippi >,<




         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0