Wonder how I ever made it

Dagen idag har varit så otroligt olika känslor, Dagen började med att Jennie (våran lärare) som förövrigt är världens bästa lärare. =) berättade att on är gravid i 4:e månaden, jag blev så "rörd" eller vad man ska säga, blev alldeles tårögd, så himla kul :) Och en liten bebis mage har hon också.. blev lite sur att hon inte berättat det tidigare men det vart så mycket kring jul när hon tänkt berätta det, :P två av våra klasskamrater slutade ju, :D men jag blev sjukt glad.. och ännu gladare att hon blev med barn i år o inte förra, tråkigt o inte ha henne som lärare...

Sen så red jag liz la belle, det var hur roligt som helst, det kändes verkligen superbra, hon är så mjuk och fin i munnen och sånt gillar jag, :) så henne ska jag fortsätta att ha i dressyren tror jag. Hon är en gosis, efter skolan åkte jag och red bellie, det gick verkligen inge bra.. jag känner mig som världens dåligaste ryttare, var hur nära som helst på att börja grina. : ( blev så besviken.

Så när jag kom till stallet blev det verkligen inte bättre, Kristina berättade att King ska flytta till ett annat stall, :'( usch ja blev helt förstörd, dom har ju nämnt det förut, men nu lät dom så säkra, och stallet verkade så himla bra och allting.. min älskling... Åkte hem och när jag kom hem så började jag tokgrina och det vägrade sluta, så jag smsade christina, och sa att jag tycker om honom så mycket och hoppas att det går att lösa med bussarna. och det verkar som det. Skulle gå genom eld och vatten för honom, han är så sjukt speciell, och jag tkr om han så himla mycket, allt han lärt mig.. :) han är guld värd.. =)

Klockan halv åtta mötte jag, ilska och lillan upp Sandra och Tyson, tyson TOTAL dissade ilska, han bara ville åt lillan, så jag sprang in med lillan, men tyson sket i ilska endå, han bara gick och nosade, gick ett bra jävla tag innan tyson började leka, så dom LEKTE första gången dom lekte, annars brukar han bara jaga henne för att skaffa lite bebisar, men denhär gången verkligen lekte dom, blev så glad.. men så vips vare var så började dom bråka om leksaken :o flög på varandra o bet varandra, så jag och sandra sprang dit och dom slutade, så kopplade sandra tyson, men så tänkte vi att vi prövar igen, och så funkade allting igen... så från ingenstanns kommer det en golden retriver :o och han och tyson åker ihop.. så sandra KASTADE sig på den andra hunden och jag ryckte tag i Tyson.. båda i chocktillstånd och undrar vart ägaren är, så kopplar hon den främmande hunden och går och letar, och tydligen satt ägarn inne i en lastbil... han hade tydligen bara släppt ut hunden därifrån och trott att de inte var nån där.. usch ;O det hade kunnat gå riktigt illa, två han hundar är inte det bästa >,< Så sedan så var både jag och sandra helt skakiga i benen.. då bestämde vi oss för att gå hem :) Vi var ute i 1 timme och 15 minuter :P tiden gick sjukt fort. Och ilska var så himla glad, haha och efter tyson och dendär hunden hade bråkat så var hon värsta rädd :o lilltösen min.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0