You can't pretend like it never happend

Jag verkligen sitter nu och är jätte irreterad över min granne som har spelat ashög musik tillochfrån sen klockan tio.. klockan är 02:27 och hon verkar tamefan inte ha nån respekt alls att det faktiskt finns folk som vill sova, tex som min mamma.. >,< hon ska minsann få en lapp i sin brevlåda imorgon... respektlösa mongo!!

♫ ♫ ♫ ♫ ♫


" Hej jag skulle uppskatta om du också höll dig till reglerna och inte spelade hög musik efter klockan tio, och sen kan du sluta låta som en dålig porrfilm på nätterna, väldigt jobbigt att höra / Mvh Nathalie & ilska. "

haha detdär med porrfilmen är sant, vet inte hur många ggr vi hört henne och haha, jaa det låter som en dålig porrfilm, inte snyggt eller :P Jaja nu ska jag väll försöka sluta störa mig på henne så mycket, kanske skriva lappen eller nått ;)


Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja den där apgrannen hörde jag sist jag sov hos er, hon lät som en skadad babianunge, jag funderade själv på att skriva en lapp, tur att du gjorde det!!!

2009-01-25 @ 12:58:08
URL: http://aleahim1981.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hahaha bra skrivet!

2009-01-25 @ 18:37:15
URL: http://mattssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0