For all the times you pissed me off

Rawrrrr, bara tanken ger mig rysningar i kroppen.. Dendär tigern gör mig helt galen, ;););)....  Jag borde egentligen sova, ska ju upp tidigt imorgon och åka till veterinären med lilla smiskan min, men jag kan inte sova.. känner mig rätt trött, men samtidigt sjukt pigg, :P haha kroppen är värsta pigg men huvudet slööö.

Ska sjunga lite till på Shakira - She wolf, och sedan ska jag nog se lite tv. :)




(ida lär mig mycket, ;)... hon är bäst)

--------------------------------------------------------------------------

There's a she wolf in the closet,
Open up and set her free
{auuuu}
There's a she wolf in the closet,
Let it out so it can breath (inhales, exhales)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0