Goodbye to romance

Hähä, ;> riktigt jävla trött är jag. Klockan är 04:28.. och ida kommer slå ihjäl mig imorgon om jag inte kliver upp. ^^ så för mitt eget bästa är det nog bäst att jag kryper till sängs påengång :P Ida är INTE att leka med, hon dampar som jag vet inte vad. :o



Im the girl, your boyfriend is thinking of,  ; )


Ja, vad mer? jag skickade iväg ett sms som verkligen kändes behövligt. det kändes som en lättnad. :) tråkigt nog kunde man inte ens få ett svar tillbaka.. Skitsamma, nu har jag iallafall gjort det som kändes rätt för mig. och det är ju det som är huvudsaken, för jag är huvudpersonen i mitt liv, ;) nanana. jaja nu blir det sängen för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0