I need you boo

Precis fikat och så nu har jag slängt mig i sängen igen, dö skönt... Känns som att det kommer bli en jävligt dålig dag idag... sjukt lätt irreterad och grinig. Inte bra... =) Ida sov ju här inatt, och ida sov längst in, och i mitten vem låg där tror ni? Jo söta lilla ilska (som tar äckligt mycket plats) och ytterst låg jag, =)


Så ilska låg med sin beniga rygg mot idas, så ida frågade.
- Har hon mask? :o
- Haha neeeeeej ^^
- Loppor?
- HAHA neeej
- Okej, då är det lugnt.

Så ilska fick sova där, var supermysigt, :D just nu ligger hon o petar sig i örat här bredvid mig, (ilska alltså.. haha) Ida drog hem imorse runt halv tolv, jag fortsatt att sova tills kvart i tre.. sjukt trött var jag. och en dålig dag känns endå bäst att sova bort. Hade fan lätt kunnat sova tills imorgon, LÄTT!



För övrigt så har mina naglar börjar bli rätt långa, så snart kan jag göra fransk manikyr, lääängtar .. :D Nej nu ska jag snoka vidare på bdb och bloggar, :) pusshej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0