I see you di-dirty face

Jag och ida har umgåts så mycket att vi fått mens samtidigt, ^^ intressant va? :P haha .. ne men det är jävulskt coolt.. satt och läste lite om det, så läste jag dethär... "Jag har läst någonstans att icke-dominanta kvinnor synkroniserar menstruationscykeln efter alfa-honan." Så det betyder att jag är alfa honan eftersom ida flyttat på sitt datum, LÄCKERT!! :D


Och nu byter vi samtals ämne, haha :p Ja, mitt rum var sjukt fint innan jag drog ner alla kläderna, och nu ser det förjävligt ut, jag har bara kastat omkring allt känns det som, och så har jag tagit 100 pauser, sett på tv med syrran, spelat lite wow och pratat lite på MSN.. :p men tänkte ta mig i kragen alldeles strax och fixa klart. Annars lovar jag att mamma slår ihjäl mig imorgon. Hon hade städat sjukt fint som sagt. :o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0