If its real, i dont wanna know

Just nu sitter jag vid datorn, haha nähä? :o ovanligt va? omg. :P Har inte orkat flytta min dator in till mitt rum, så jag sitter i köket med kenth som står och gör pannkakor, :) Idag klev jag faktiskt upp klockan ett, även fast jag knappt sovit, låg vaken till nio imorse. Kunde inte sova.. låg och tänkte på massa saker. : ) så två timmar bara flög iväg, för jag gick och la mig klockan sju.


Idag ser ut att bli en lugn dag, ska nog ta och vålds spela lite på michas playstation. :D lite monster rumble, hon är och jobbar, så vettesjutton när hon kmr hem. kanske kan ta och sjunga lite på singstar också, öva lite ;) är ju snart kändis. HÄHÄ! Nej nu är jag förbannad, vi har bara äckel sylt hemma, nu ska jag gå och grina lite över det, :D haha heeeeeeeejdå.




I know what you're thinking
I don't need your reasons
Don't tell me cause it hurts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0