Im wanna touch you rigth now

Anlitar nu en människa som kan mörda kattungar, för dom far och klättrar på min säng nu, fan vad irreterad jag blir.. idiot katter. Sitter och sneglar på MTV medans jag skriver detta intressanta inlägg.. hähä? Jag har legat i några timmar och sett på TV, :) såg nått weird program förut, typ Braniac? fick reda på massa konstiga saker. Typ att citroner flyter, ^^ haha..


Har även jagat micha som en svans nu på morgonkvisten, =) men hon stack typ nyss till jobbet, har jag sagt att klockan är 06:16? :p sjukt jävla trött är jag, usch :P och illa mår jag. Tänkte snart ta mig en promenad med min tjockis ilska, blir ialf en stund jag slipper ligga här och ha DÖ TRÅKIGT! .. =)




Jaja, nu orkar jag inte mer, pussgodmorgon, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0