Not like i jused to

Åh, skönt det är att gå och lägga sig direkt efter man sovit, jag älskar det! jag blir så otroligt trött, och fryser brukar jag göra också, så att lägga sig under mitt duntäcke och sova är underbart. :) Så har sovit nu, en och en halv timme, och vill somna om.. men de går inte.. =P huvudet är helt dött, men kroppen känner sig döpigg.


och jävligt irreterad på allt och alla känner jag mig, tror jag ska gå och hänga mig ett tag, orkar inte med alla jobbiga idioter i min omgivning, försvinn!



just ja, vet ni hur mysigt det är? jag har nu i flera dagar satt på  One republiks album "dreaming out loud" och somna till det, ååh svinmysigt. :)) nu ska jag gosa med min älskade lill ilska. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0