You're still the one

Dåligt less jag blev igår, :p Åkte ju ut till Ankarsvik halv 9 igår kväll, och ja menar? jag hittar knappt till King, och nu skulle jag ut till Södra alnö, där jag varit en jävla gång, :p Och det skämmigaste av allt var väll att jag fick åka en såndär taxi buss.. ^^ ville fan dö...haha.. ja men så åker vi då. =) ser ankarsvik skylten, känner hur paniken börjar sprida sig i kroppen när vi tilllsut åker förbi en annan skylt, och en till, ^^ haha tillslut så var jag tvungen och säga

- Jag vet inte riktigt vart jag ska, vart är vi? :o
- Va? :o men det är ju meningen att du ska säga till där du ska av.

Haha, iallafall så hade vi åkt alldeles för långt, så vi åkte in på nånväg, (han hämtade även upp en kompis^^) Så kollade han på nån karta där, så fick jag hjärnstopp, och kom inte på vad gatan hette som jag skulle till, haha men de löste sig.. vart måttligt less, men blev glad när jag såg söta wilma och lilla kon Selli. =)




Så gick vi ner till selli, kollade hur fint han hade städat, och sedan drog vi upp till hans kompis "åke" och Maria. =) satt där, dom drack lite öl och grillade osv.. jag själv.. ja jag var svans till selli, gick in i diskmaskin, lådor och allt ^^ Jätte trevligt iallafall. :)

Sedan ja, runt 11-12? gick vi ner och fiskade där på en brygga, dock inge länge, domdär hade ju inget tålamod alls. :D haha.. Så drog vi hem till Selli, såg film.. först min film men gud, nu minns ja inte va den heter, :o typ RydlemOfoejfionedjf, ja skitsamma. rätt bra var den. =) sen skulle vi se "fingerprints" men jag var så sjukt rastlös, ;P så missade hela filmen.



Imorse när jag vaknade låg jag säkert i en halvtimme intryckt i väggen, vågade fan inte väcka selli, så tillslut vaknade han och jag ba: ÅÅÅH, tack gode gud, :D haha han kollade på mig och flinade, men han minns det inte själv ^^ ... Så somnade vi om, och sov tills två. =) då ringde "åke" och sa att bussen gick om 20 minuter, stressade iordning oss, och så kommer de inte ens en buss, :p så doms kompis kom och skjussade oss till centrum, så åkte jag hem, och domdär ner till stan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0