I can find someone new

Hej bloggy, ;) Igår så blev det inget stan, jag och ida åkte istället hem till mig, =) runt 7 halv 8 ? Kom mörsky, christian & niklas och hämtade oss.. Så åkte vi hem till Christian i bosvedjan.. Killarna satt och drack medans jag till en början försökte spela nått spel, typ nå lego spel, skitsvårt.. fattade ingenting, sedan blev det iallafall guitarr hero, ;) jag och ida var fan lika dåliga, :D Sedan så kom idas mamma&låssaspapap och hämtade oss, så åkte vi hem till mig, hämtade våra grejer och sedan hem till ida.


Hemma hos ida så blir det som vanligt massa bus, lite bråk och lite make up sex, ;) hahaha... Vi låg som vanligt och pratade halva natten, tills runt 3,  vi kan ligga och nästan gråta, till att börja asgarva.. det är så mysigt, =) mindre mysigt var det när ida imorse kom klockan halv 11 " du jag tänkte bädda rent sängen nu :) " Glöm det, sa jag och la mig för o sova mer, så hoppar hon till sängen och ligger och tok glor på mig så jag får panik och inte kan sova ^^





" Make up sex, makes me obsessed with always figthing, always figthing you. "

Killing all the memories you made with me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0