That's not how you find it

Huh :) idag vaknade jag klockan två, fyfan vad skönt det var att sova så länge, låg länge och tänkte om jag skulle sova till tre BARA FÖR ATT :D men ja pallade inte så jag klev upp istället, :p så jaa.. va gjorde jag sen då.. pratade lite med micha och madde, sprang omkring i lägenheten och jagade ilska, duschade osv. :)


Typ lite innan nio kom Krisse och hämtade mig, så åkte vi hem till honom. :) först åkte vi på ica, och hyrde film :D jag fick välja, ;-) valde the hitcher. :D blev helt vild när vi kom hem o satt på den och insåg att Sophia Bush hade huvudrollen, :D omg.. HET HET HET! sedan satt vi på två andra filmer, :) typ arn 2 och nån annan film med Vin diesel :D han va inte dålig HELLER :D jaajaaa jag låg mest och försökte prata med Krisse, men han var sjuuuuuukt inne i filmerna, förbannad blev jag. =P





Klockan tre skjussade han hem mig, :D så nu har jag väll vart hemma ett tag. :) sitter och tjatar på msn nu istället, hähä.. nä undra om man ska krypa till sängs. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0