I will always love you

Vart ska jag börja? ... Just nu sitter jag och lyssnar på "Whitney Houston - I will always love you" och försöker hålla mig från att grina. Igår hände väll det allla gått och väntat på en lång tid, mitt och robins förhållande tog slut, det känns helt tomt, jag vet inte ens om det riktigt gått in i min kropp ännu. Dom första timmarna grät jag bara, sedan tog jag mig själv i kragen. Eller rättare sagt ida och hennes mamma kom och hämtade mig hemma så kunde inte sitta där o grina inte, ;)

Hemma hos ida pratade vi lite om det, inga tårar utan bara "vafan hände?!" Sedan åt vi godmat, fixade iordning oss och sedan pintade vi moppe till Julia som bor inne i stan, väntade på hennes kompis lollo som kom efter låååååång väntan, :p åkte ut till svartvik på fest där, sjukt opeppad men den slutade helt okej kvällen. :) hände lite skojiga saker där så det var skönt att slippa sitta hemma och bara grina och tycka synd om mig själv. Mister man en kommer det tusen åter;) rigth? Självklart är jag helt förstörd inuti, men det känns ändå som att whatever? Men det jobbiga kommer väll snart, jag har bara inte förstått ännu.


Vaknade iallafall upp med världens knasboll bredvid mig, haha.. ;p ida såååklart! och de första hon säger till mig, jag doooog, :D så jävla rolig tjej.. Ida tvingade även mig att äta havregryns gröt till frukost, det var faktiskt gott, :D nu blir mamma glad.... Haha och robin har ju min mobil nere i hans sommarstuga, så sitter ida och tar bort sina 1000 sms från mobilen, hon ser lixsom lite ledsen ut.. Så kommer jag ba: " men gud, tänk om robin tar bort mina SMS, fan va tråkigt sånt är ju kul att ha kvar :o" HAHAHA och hennes min, det går inte att förklara, hon såg helt förstörd ut, men jag tänkte inte en tanke på att hon nyss tagit bort över 1000 sms, :D haha.. gud vi skrattade så vi fick ont i magen. ^^


Nu tänkte vi ta och göra oss lite fina och sedan ska vi ut och fota lite med min systemkamra, :) får se vad fan det blir för hemska bilder. Hörshej ;)


------------------------------------------------------------

If I should stay,
I would only be in your way.
So I'll go, but I know
I'll think of you ev'ry step of the way.

And I will always love you.
I will always love you.
You, my darling you. Hmm.

Bittersweet memories
that is all I'm taking with me.
So, goodbye. Please, don't cry.
We both know I'm not what you, you need.

And I will always love you.
I will always love you.


I hope life treats you kind
And I hope you have all you've dreamed of.
And I wish to you, joy and happiness.
But above all this, I wish you love.

And I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I, I will always love you.

You, darling, I love you.
Ooh, I'll always, I'll always love you.


-------------------------------------------------

Bjuder på nån bild sen igår också, ;)

Ida och jaag, ;) på hugget. 8-)


Söt kille ^^


lollo och julia =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0