Love can't catch me from here

Jomen perfekt, :D Jag gick och la mig runt halv 1-2? försökte sova, icke gick de, :P så blev att jag bestämmde mig för att vara vaken hela natten ist, :) gick toppen.. slumrade till ett tag men de va nog bara bra... Så nu sitter jag kl: 06:12 och har mega tråkigt, micha gick till jobbet för ett tag sen, pratade ihjäl henne i typ 40 minuter. :D mycket hon lyssnade? eh nej :P


Ska nog gå och duschaaa. härligt. :D och sedan blir det att göra sig iordning för school. kommer bli en tung dag detta, ;> skulle ju egentligen rida underbara Sanbia idag men det hanns inte med :(((

ELLER SKA JA GÅ UT MEDMIN SMIRRE??? :D DÅ BLIR HON GLAD SÖTIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0