summertime love

Igår kväll var jag så sjukt trött så att klockan tio la jag mig och sov, men klockan två vaknade jag klarvaken och kunde inte somna om, låg o fifflade med mobilen ett bra tag, lyckades ÄNTLIGEN somna då jag blir jag självklart väckt, fan va sur jag blev >.< kändes som om jag ville gå å kasta mig själv i selångers ån... :P


Jobbet har gått bra, jag bara älskar alla barnen, ;> hänt mycket bus idag, somnade när vi satt och såg på film iallafall, ^^ haha.. Och innan det satt en tjej och höll på med mitt hår, jag trodde helt seriöst hon skulle slita av mig det :<<< men det sitter kvar än.


Nu ska jag gå till bussen.. =) Ska städa och duscha när jag kommer hem, sen blir det nog att sova. Börjar jobba 7 imorgon, ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0