I can't remember but its okey

hej! Igår vart jag hyssat less, gick och la mig klockan halv två ungefär, och kunde verkligen inte sova.. Så klockan två väckte jag robin och så gick vi och la oss i mamma och kenths säng :D (dom sov hos min morbror inatt) ^^ Och där låg jag och vred och vände mig ända till halv 4-4... riktigt jävla jobbigt... Haha det var även lite roligt, robin låg ytterst, och så kommer micha in och ska sova där, så hon blev asrädd för
hon visste inte att vi sov där :D haha


Jaja, riktigt mysigt var det att sova i mammas säng :D Den är så stooooor och mjuk.... Jaja nu ska jag gå och fika, har precis tagit en ashärlig dusch, fika och sedan åka ut till birsta, ska köpa smink och balsam =D


Kisses


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0