I don't have your time

ojojoj, jag och robin har suttit och försökt få Linus att göra sina läxor, gud va vi fick kämpa med honom, han har så otroligt dåligt självförtroende... helt i onödan.. han är sjukt duktig... Hans huvudräkning är fan snabbare än min ;S Han började grina osv.. :/ tyckte så synd om honom, han är så himla duktig.. varför förstår han inte det? ;o


Och när han hade gjort en sexa, så skulle jag berömma honom, så jag ba: "men linus, du är ju jätte duktig för att vara 6 år"  så han började grina och gick iväg, och jag ba: OJJJJJJJJJJ ;o han är 10 år, gud va dum jag kände mig, men han förlät mig tillslut, vi fick 1½ sida matte klar, och 2 korsord.. vi tar lite imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0