I don't know what I feel

Inatt vaknade jag två gånger av att jag höll på att frysa till is, Jag försökte dra i täcket men insåg att det måste ligga ett stort fetto på det, vilket det gjorde.. Min tjockis ilska hade lagt sig i mitten av mig och robin, så ingen av oss fick knappt nått täcke, och jag hade inte hjärta nog att knuffa ner henne ^_^ tillslut hoppade hon ner och jag kunde krypa närmare robin.

Men sedan nån timme så hoppade hon upp igen o låg där o va en knubbis :D så då fick jag ta överkastet, åh vad jag fick sova i en obehaglig ställning för att inte förstöra för henne. Min lilla tjocka bebis <3




Är även försenad på skolan, så ska ta bussen dit nu, hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0