I never saw it coming

Usch jag känner mig inte alls bra, vaknade imorse med att jag hade så sjuuukt ont i bihålorna :/ klev upp och tog bussen till alnö, gick först och köpte halstabletter och sedan släppte ut hästarna.. :) så mysigt att höra King "prata" när jag kom, åh han är så underbar den lilla korven.. det är så himla fint väder idag att jag är sugen på att gå ut med ilska, men känns dumt när jag känner mig såhär dålig, ;o kanske blir värre? får så hur jag gör.


Kenth skulle ut nu och göra lite agilityjobb. :) skönt vill ju bli klar nångång, Igår så kom Tyson hit och hoppade lite med ilska, det gick sådär för honom.. Ilska löper ju :p annars är han skitduktig. :) Ilska däremot var så himla duktig igår, kunde ha henne lös och hon hoppade och stannade med mig, gud va kul de kändes :D mattes tjej <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0