I was trying to help you

Klockan är nu 18:50 och jag har skickat iväg robin att köpa godis till oss, :D ska bli asgott, antingen blir det att vi sätter oss vid varsin dator och spelar wow eller så ser vi en film tillsammans, :) jag tror de blir wow.. robin har blivit så sjukt nördig :/ han spelar verkligen varje minut han kommer åt, börjar bli riktigt irreterande faktiskt.


Ska även försöka lägga mig i tid idag, ska upp tidigt och vara funktionär på hopptävlingen imorgon, efter det blir det att åka och rida lilla söta king <3 Är sjukt sugen på att rida dressyr, men dom hade plogat där tror jag josse sa... hmm.. >.< 

 
 Har även sett en film, Den var jaa.. Speciell :p men den var samtidigt bra.

The black balloon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0