I'd don't want to be you when she find out

Idag fick jag kliva upp klockan sex, var riktigt jävla trött, gick och fikade och på mina mackor hedde jag oregano, och då fastnade dendär låten med björn rosenström i mitt huvud.. Oregano, ore-ore-oregano.. läskande oregano! Grejen var den att jag gick och sjungde " fläskiga oregano (8)


 



Ja, iallafall halv sju tov jag bussen till stallet, väl där matade jag odjuren och sedan släppte ut dom, det var mysigt men fyfan vad tunga domdär jävla vatten hinkarna var.. Usch... Sedan så stop jag och beundrade dom underbara varerlserna innan jag tog mig i kragen och mockade hela stallet (dvs 5 boxar) :) sedan så red jag ut på en 30 minuters barbacka tur på Kingen, han stog och sparkade lite på stallplan, annars skötte han sig exemplariskt.

Sedan så tog jag in Kingen och red ut på honom, dock med sadel, blev bara skritt och en härlig galopp upp för en backe :D skithärligt var det, dendär hästen är så sjukt underbar.. jag älskar honom så otroligt mycket, underbara king.<3


---------------------------------------------------------


Runt 11 halv 12 kom jag hem, har hunnit vare ute på birsta en snabbis o köpt en rosa leksaks pip åt ilska :D hon blev så lycklig, sedan så åt vi mat, och klockan 5 somnade jag, klockan halv 7 vaknade jag igen av att jag drömde...


" Jag och josse var ute och gick, så kom det en häst gående. Och töntar som vi är kunde vi inte hålla ögonen i från den, och så säger hon " akta skottkärran " men josse hörde inte, så jag ba: josse? och hon ba glor på mig och fortsätter gå, så jag igen JOSSE??? och hon blir räddare och glor ännu mer, så jag ba: JOSSE? akta skottkärran, och vips så går hon in i den och ramlar, haha^^ och jag vaknade av att jag skrattade (A) robin ba: va drömde dudå? ^^ " huga vilken oschysst bästis jag är, men de såg roligt ut :D


Nu ska jag gosa med robin, sen vill jag snart sova är sjukt trött: 19:02

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0