I'm fallin' for you

Skönt det är att bara ta det lungt en stund.. Hoppningen idag gick sådär, blev otroligt osäker osv.. Men hannah tvingade mig över ^^ Vilket är bra :P men aa... Måste få upp mitt dåliga självförtroende, men snart så.. pintan ska nog fixa det, eller vad säger ni? ;)


Efter det åkte jag hem en sväng, hämtade robin så åkte vi ut till prinsen, blev dressyr i padocken. och guud jag fick driva som en dåre idag :D haha.. Men det gick faktiskt bra. Robin fick prova rida honom 5 minuter.. :D han gillade honom tror jag, för han kunde nästan rida lätt på honom. Åh blir så stolt över Robin :) min duktiga ögonsten.


Jag och prinsen...
Matchade riktigt töntigt bra idag^^



Robin och SötaPrinsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0