I'm gonna live forever

Igår så satt jag uppe med min nya design till klockan tre.. var hyffsat trött och le då, :p men såg ändå två avsnitt av The secret life of an american teenager. Jag har inte ätit godis på hela helgen :o helt sjuuukt. Men idag ska jag nog köpa någonting, :) en liten kitkat lr nått, ;P Mmmmh va gott..


Idag ska min älskling följa med till stallet, =P Han ska rida Kingen och jag ska rida King, gud vad kul det ska bli :D:D Han hade lovat för cplängesen att han skulle följa med och så ringde han idag och sa att han fick låna bilen och då frågade ja om han ville följa med, och det ville han :D:D Guud va glad jag blev.. Kommer bli skitkul <3


Men nu ska jag gå och ta en snabbdusch, och städa undan lite i mitt rum så mamma blir nöjd, :p blir nog så att jag sover hemma hos min prins inatt. :) det var mkt längesen sist. / Kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0