Never wanna try again

Idag åkte jag ju iväg till birsta för att shoppa, och jag handlade lite för mycket känns det som, för jag har absolut gjort av med allt ^^ tur jag får 1050:- den sista, annars hade jag varit helt körd.

Kan ju börja med det roliga, jag har aldrig någonsin ägt ett par klackskor, (1 cm räknas inte) Men idag fann jag dessa, och jag impulsköpte dom, dom är helt underbara ... 10 cm klack.. <3

Skor - Din sko : 399:-
Sminkväska - H&M : 39,50:-
Balsam - H&M : 24,50:-
Tikskydd - Hööks : 79:-
Hårspray - H&M : 29,50:-
Hårgrejs : H&M : 74,50:-
Ansiktsmask x2 - H&M : 19;50/st :- 
Mascara - H&M : 129:-
Foundation - H&M : 160:-
Läppglans - H&M : 19,50:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0