true love untill the end?

Gud vad jag har blivit slapp.. lovet gjorde verkligen mig sjukt slapp.. blää : p jag vill bara ligga hemma och bara se serier, de går sjukt dåligt med skolan också.. så då vill jag ligga i sängen ÄNNU mer... :/ ska försöka lösa dethär, men det ser väldigt mörkt ut.


Idag har jag iallafall varit iväg och bowlat med robin, anncha och linus :) det var riktigt roligt, men gud vad dendär timmen gick snabbt. Jag kom iallafall näst sist :p haha.. men de är väll huvudsaken man har roligt? ;)




Sedan på kvällen åkte vi iväg till gärdet och släppte hundarna, dom sprang som två galningar (ilska & wilma) ilska kommer bli så otroligt deppig när Wilma åker på fredag. :( min lilla stackare.



Imorgon ska jag iallafall kliva upp och gå till skolan, sedan blir det att åka ut till prinsen, blir nog mysigt.. får se vad vi hittar på för någonting. Nu blir det iallafall att spela massa TV-spel med linus och robin innan vi ska sova, jag MÅSTE vinna innan linus åker hem, robin är ju fan hur bra som helst, den jäveln :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0