Were gooing no where

Igår var en sjukt jobbig dag, började med att jag klev upp halv åtta, PÅ EN LÖRDAG!!!!!!!!!!! lixsom, inte normalt, haha :p Gjorde mig iordning och tog bussen till skolan, där jag, josse och othilia var funktionärer. I början var de nervöst för ingen visste riktigt vad vi skulle göra och hur osv .. :P Men tillslut fick vi grepp om allt och det gick bra.. Det var desutom riktigt roligt att vara funktionär. 9-11 stog vi som funktionär, sedan stannade jag och othilia och tittade på tävlingarna till klockan halv fem. :) sedan åkte jag ut till stallet och red King.


Red ut tillsammans med Josse och Bellie, Vi red bort mot släda.. Vi tog några galopper, dock så lät jag josse och Bellie galoppera iväg och sedan skulle jag och king komma efter, men han laddade så sjukt mycket så de blev katastrof i början, sedan efter en stund lugnade han sig och vi fick faktiskgt härliga galopper. :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0