You know that's its true

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN:  Ganska =)
HUR RAGGAR DU:  haha ;p flörtar med ögonen? (A)
VAD HETER DU: Nathalie
KALLAS: Nazlie
VARFÖR: För josse tyckte jag va en nazlie ;)
VAD HAR DU GJORT IDAG: skolan =)
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Träna agility med ilska ikv. :)
VAD VILL DU HELST HA NU: Pengar =P
VAR ÄR DU NU: i mitt rum
SAKNAR DU NÅGON NU:  Alltid Jimmy <3
RÖKER DU: nej, Iam a nice girl
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT:  minns inte :p
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN:  inga alls :(
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: röd/grå
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: nix =)
VEM PRATADE DU MED SENAST: mamma
VAD PRATADE NI OM: haha minns ej ;P


VAD GÖR DU JUST NU: skriver på denhär listan + musik =)
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: en aning ja ;o
ÄR DU BLYG:  japp :/
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:  20 i 7 kanske?
NÄR KRÄKTES DU SENAST:  long time ago
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ:  Marie Picasso - earth and sky
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Nej :)
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: hoppas jag verkligen inte
HAR DU GLASÖGON: nej 
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ:  nix
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG:  jaa ;P fast ja tror jag sa de på engelska
ÄR DU HOMOSEXUELL: nej =P

VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: spindlar
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV:  hmm
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET:  orka!!!!!
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: lätt som en plätt :D
HUR SVARAR DU I TELEFON: nathalie?
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: ridning
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Rida <3
HAR DU DVD-SPELARE? jaa
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? att dö
HAR DU GOTT BORDSSKICK? JA :D 
VAD ÄR ATTRAKTIVT?
hm ;p wenthwort miller, räcker det?
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? haha ingen stanns :P
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? try me? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0