Don't try to out shine me

Jag har även haft PMS som fan ^^ varit så sjukt grinig, men det känns som att idag har det vänt, ;-) Orkar inte gå runt och vara arg på personer som inte är värd det. :) Som tex robins mamma och pappa snackar ju skit om mig så fort jag vänder ryggen till, och sedan när jag är där så låssas dom som ingenting, och sånt går inte hem hos mig .. lägga sig i mitt och robins förhållande de funkar, men sen har dom ett sånt sjukt förhållande själv så jag blir mörkrädd ^^ mer mörkrädd än vad jag är alltså :D


Har verkligen försökt att respektera dom för att dom är robins föräldrar, men nej.. nu är det nog, tänker inte låssas mer.. jag respekterar dom inte över huvudtaget. Dom är så sjukt konstiga.. =) Och jag blir äckligt irreterad på robins pappa, för nån vecka sen när jag var där så såg jag att han hade ROBINS strumpor som jag köpt till honom? WTF? blev riktigt less, och idag berättade han att han tagit hans kalsonger.. då sprack det för mig.. jävla äckel. ;s usch... kommer aldrig mer vilja se dom på robin :) tack så mycket? köp egna saker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0