There is noway that im forgive you

Härlig dag idag faktiskt, :D började med att jag sov bort halva, ^^ klockan tre åkte jag till King.. red ett underbart dressyrpass i padocken, bara i skritt.. :) gick sjuuukt bra.. Han verkligen slappnade av och lyssnade asbra på skänklarna.. Underbart :D Blev såååå glad. 



Satt sedan i solen och väntade på bussen, svinhärligt väder.. Kom hem och har sett Twiligth för andra gången, omg underbara film, så jävla kär i Edward, micha blev också det, ;) Ni vet.. min syster med skägg bak i nacken .. HAHAHA :D Såhär vare:  Micha hade varit hos sin tjej kompis som har en dotter, och så hade hon sagt till micha - "Men micha, varför har du skägg här? (i nacken).. HAHHA :D hon tyckte hennes nackhår såg ut som skägg, så när hon kom hem fick jag kapa det, ;) hettt!!!!


Sen så har även robin kommit hit, oså gick vi ut med hundarna.. Han blev mycket kåt på mig, ;) hahah.. Så han blev sugen på en glass för att kyla ner sig, och eftersom klockan var efter 10 så var vi tvungen att gå till Shell, så vi tog cykeln, :) Han cyklade dit, jag satt på pakethållaren med ilska i handen :D gick skitbra.


Så fick jag cykla hem, och vet ni... Jag cyklade, med robin på pakethållaren och han ilska i handen (jag höll koll på henne), och samtidigt åt jag glass och smsade :D hur grym är jag inte? grymmast.. jag vet :D




Imorrn ska jag rida underbara sanbia.. men nu ska jag gosa lite med min kissemiss Robin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0