When I found you

Igår var det valborg, började med en halvdag på skolan, fick sluta klockan 11 det var mycket skönt, :) jag och sandra gick till Birsta, hon shoppade loss medans jag gick bredvid och verkligen plågades för jag inte fick köpa nått ;D blää.. men imorgon ska jag ialf på birsta en snabbis med micha och hitta något :)

Senare runt halv åtta, hörde ida av sig och då gick jag och gjorde mig iordning och åkte till henne, där satt vi och pratade minnen, killar och åt chips/ostbågar och drack fanta... riktigt mysig kväll faktiskt. Även fast vi inte umgåts så mycket på ett bra tag, kanske 1½ år så vet vi fortfarande vart vi har varandra, och det är så skönt :)


Klockan två på natten kom robin och hämtade mig, han hade varit och hämtat upp fyllon från krogen så plockade upp sin prinsessa också.. Så sov hos min älsk inatt.. underbara unge. I LOVE YOU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0