You can't stay here with me

Mitt 2009 har varit underbart.. Jag har upplevt så mycket, lärt känna nya härliga människor och gått igenom saker som har stärkt mig så otroligt mycket. Jag är så sjukt peppad på ett 2010. Det kommer bli grymt. Så nu ska jag visa allt som betytt något för mig 2009. ENJOY .


Nya året firades in med mina två närmsta :) Josse & robin.
Jag hade aldrig kunnat föreställa mig hur dethär året skulle bli.
Tänk om jag vetat det redan då, vad tråkigt allt hade varit.






































Liiiiten sammanfattning om vad som satt spår i mitt hjärta detta år. I don't regret a thing. :D Jag kan se så mycket som har förändrats och det gör att jag inte ångrar något. Det är skönt. :) Nu längtar jag tills 2010. It's gonna be much better. :D


Kommentarer
Postat av: Rebecca

härligt att höra!

2009-11-26 @ 12:19:39
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0