Found myself in you

Klockan är 03:25 och jag har typ nyss kommit hem, :) har haft en kul kväll faktiskt. Drog ner på stan för o träffa ante, slutade med att jag drog in på B&K där var de rätt så skoj :D Var sjukt lite folk ute. och sen hade gärna hälften fått stanna hemma också. Eller hur :)))


Och tjejer måste lära sig att koppla sina pojkvänner och
 sluta upp med att bli bitch på mig. Inte okej..




Typ runt två lämnade jag B&K och mötte upp viktor, så åkte vi till granloholm till hans kompis :) där var vi tills nu då dom droppade av mig hemma. Så aah, sköön kväll faktiskt =D Nu ska jag strypa mina kattungar och sedan sova, dom små jävlarna håller på att klättra och hänger i min säng. LESS ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0