half as much

Igår så klockan typ åtta tog jag bussen ut till alnö. :) till syster alltså. Lurade även hit andreas. Ni vet dendär söta handikappade killen? Vi såg typ lite idol osvosv. Så runt halv tre tiden kom min party syster hem. Så snackade hon en massa med mig o ante och sedan somnade hon. Jag och andreas låg och asgarvade i flera timmar åt att hon låg och säger " MmmMmmmmMM" i sömnen. XD Sedan somnade jag också..


Imorse vaknade jag av att syrran pratade i telefonen med mamma, så nästan direkt när jag vaknade hörde jag Andreas säga "nej jag vill inte ha den" jag ba: va? ^^ och så började jag asgarva. Klev upp, och andreas blev helt VIIILD då. han började slåss i sömnen, satt och pratade och var heeeeelt konstig :D ahhaahha jag och micha höll på DÖÖÖÖ! :D haha och det roligaste var, han hittade på ett eget ord, HAHAHAH han sa : mirrimirri ! :D HAHAHAHAHAHAH så jävulskt sött. ^^ och även att han sa det två gånger. Kul kille XD

filmerna kmr sedan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0