I become a fool

Har hunnit med att prata med sandra om igår. Det känns bättre nu.. Men fortfarande så vill jag gå och gömma mig, XD Sandra ska komma förbi lite senare. Hämta sin kamra och så ska jag snacka ihjäl henne. ;D


Kvällen började iallafall med att sandra kom hit, vi fixade oss :-) drack lite osv. Sedan skjussade hennes pappa ut oss till gångviken till Ante. Och det är väll just den biten som jag skämms över. SÅ AH. jag är hemskt ledsen och jag vill be om ursäkt 94274282 ggr till ante och hans mamma! ;O Jag ska inte dricka :P det är bara så. Men ja. När spriten går in går vettet ut. Får hoppas dom har översende för det.


Både jag och sandra bara drack och drack, och tillslut bara smällde det till, vi vart lite för drunk för vårat egna bästa. Slutade att vi hamnade på B&K allafall..Sandra baby åkte hem, hon mådde inte alls bra. >.< Där hände det en massvis med grejer. :-) dansade lite och bara hade allmänt roligt. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0