I close my eyes for you

Jag och kenth har varit bästisar idag, han lurade iväg mig på hemköp typ nyss. Och tydligen har han problem med att jag inte har någon pojkvän, så han gick hela vägen till hemköp och försökte att lura på mig lite killar.

- "ett namn" men han då natta? varför tar du inte honom?
- Eh kenth, han har FLICKVÄN, en sjukt fin också........
- Men natta, du behöver bara göra såhär *knäpper med fingrarna*
- haha ja när jag var yngre ja, things change ^^

- "ettnamn" MEN HAN DÅ HAN NATTA??????
- Han har också flickvän, TYVÄRR....
- Men bräda henne då? det fixar du.
- Näe :) jag väntar tills hon dör ist.

- Nån av brorsorna "R" då?
- njaaaa, dom är inte riktigt min typ. :o

Tillslut gav han upp, ;) förstår dock inte hysterin.. han kmr endå inte få en sportkompis (för de är det han är ute efter). Kenth köpte iallafall godis åt mig, tackkkk my friend :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0