In love with a girl

Idag så började mamma väcka mig runt åtta, vet inte hur många gånger jag bad henne att låta mig vara :P Men klockan nio lessnade jag på henne och klev upp, gjorde iordning mig och släpade med mig kenth ner på stan. =) Jag hade ett möte jag skulle på och HE-HE visste inte vart ja skulle, så han följde. Mötet gick asbra. :) Ska på ett till möte nu på tisdag, så förmodligen har jag snart en praktikplats.



Efter det åkte jag ut till älsklings sanbia, och red ut på en häärlig tur i regnet. :) Det gick jätte bra, tills vi kom till våran "galoppbacke" märkte redan när vi svängde in mot den att hon började ladda, så tänkte att vi galopperar inte, men där vi brukar fatta galopp sätter hon igång i galopp ^^ stannar henne, och bara en stund senare tar hon galopp igen. Så stannar henne och då blir hon jätte sur, så nästan hela vägen hem gick hon och drog tyglarna ur händerna på mig :P surpuppa <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0