You can't change past

Min mamma är inte världens snällaste mamma eller... När jag var liten och såg " cast away " så grinade jag nästan ihjäl mig när bollen flöt iväg, och du jag har blivit retad för dedär fan sen 100 år tillbaka.. Men jag fattar inte vad grejen är? dendär bollen var hans allt, klart det är sorgligt? :P men dom förstorar de och shit va micha & jimmy hade kul åt detdär.



Sen så nu berättade mamma att jag hade 3 stycken Tamagotchi när jag var liten, och om fick mamma och kenth passa medans jag var i skolan och när dom dog grinade jag " MEN DOM BLEV BARA 3 år " hahahha Xd de va fan fult. Och när mina The Sims gubbar brann inne vart de ett jävla liv ^^

blev sugen på o skaffa en ny alltså ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0